Luksuzni velikan razmišlja o prodaji deleža v znamki ličil slavne pevke

Načrti LVMH-ja o prodaji znamke ličil Fenty Beauty, ki jo je ustanovila Rihanna, prihajajo po tem, ko je svoje kozmetične posle L'Orealu prodal tekmec Kering.
Luksuzni velikan LVMH razmišlja o prodaji svojega 50-odstotnega deleža v podjetju Fenty Beauty, ki ga ima v solastništvu s slavno pevko in podjetnico Rihanno, so za Reuters dejali štirje neimenovani viri, seznanjeni z zadevo.
Trije viri so povedali, da podjetje pri načrtovani prodaji sodeluje z investicijsko banko Evercore.
Leta 2017 je Rihanna, katere polno ime je Robyn Rihanna Fenty, s pomočjo LVMH-jevega inkubatorja za lepoto Kendo Brands, lansirala Fenty Beauty. Z LVMH imata v lasti vsak po polovico podjetja, so povedali viri.
LVMH in Evercore nista želela komentirati. Fenty Beauty in tiskovni predstavniki Rihanne se na prošnje za komentar niso takoj odzvali.
Fenty Beauty, ki je leta 2024 ustvaril približno 450 milijonov dolarjev prihodkov od prodaje, bi lahko bil vreden nekje med eno in dvema milijardama dolarjev, sta povedala dva od virov.
Rihanna, rojena na Barbadosu, ki je tudi lastnica znamke spodnjega perila Savage X Fenty, je ustanovila Fenty Beauty, da bi ustvarila linijo ličil, ki je primerna za širši spekter tonov in tipov kože, vključno s temnopoltimi, latinskoameriškimi in azijskimi ženskami. Izdelki, ki vključujejo ličila, izdelke za nego kože, lase in dišave, se prodajajo med drugim v kozmetičnih trgovinah Sephora in na spletni tržnici Amazon, še piše Reuters.
Na trgu kozmetičnih izdelkov sicer prihaja do velikih premikov. Med drugim LVMH-jev največji tekmec, francoski konglomerat Kering, prav tako prodaja svoje kozmetične posle L’Orealu za približno štiri milijarde evrov, da bi zmanjšal svoj dolg.